Aysu909 Nevarebeka1 ped nemli tutuyor iyileşmesini engelliyormuş bende bilmeden kullndım mahvolmuştum pamuk yada bez kullandım batikonla kuru tuttum geçti ihmal etmeyin
elifsrbs Nevarebeka1 her iki doğumumdan sonra doktorum antibiyotik verdi sen bi başka doktora gözük istersen daha ilerlemesin 🌸
Nevarebeka1 elifsrbs gidicem canım teşekkür ederim özele gidicem bu sefer devlet artık işi çok savsaklamaya basladı yoğunluktan
Balarisi_melisEla Nevarebeka1 benim hastanedeyken şişmişti ödem yapmıştım buz kalıbı koydurmuşlardi sisligi inmişti
Balarisi_melisEla Balarisi_melisEla ped de çok kötü yapıyor yumuşak bi bez edinin bebek ağız mendili gibi,birde antibiyotik icmeniz lazim doğum sonrası reçete ile vermişti doktor
elifineylulu Nevarebeka1 jiletle alabilirsin canım korkacak birşey olmaz o bölgenin çok dibine yaklasmazsin bir problem olmaz dikişlerin duzeldikten sonra eski düzenine dönersin
Nevarebeka1 elifineylulu oraya hiç bişey süremem zaten elime geliyor hala nasıl dikiş attılarsa sivilce gibi çıkıntılı
deniz_063 Nevarebeka1 ped tahriş eder pamuklu bezi ütüleyip koyun bendede çok kaşıntı yapmıştı şişmeyi bilemicem ama siz genede ped kullanmayın havasız kalmasın geçmiş olsun
deniz_063 ben 2 aya yakın hiç ellemedim ve bakamadım oturup kalkmam düzelince temizlenmiştim valla çok zor gülerdi
elifineylulu Nevarebeka1 bişey olmaz o zaman canım jilet olur o enfeksiyondur bende dikisliydim 10-15 güne toparlamistim
Balarisi_melisEla Nevarebeka1 ayni şekilde buz koy canm hani eczanelerde dikdörtgen buz kalıpları varya Onlardan al içine suyu koy donsun sonra o kalıbı Havlu kağıda sar ve şiş bölgene koy benim öyle Indi