Nevarebeka1 Kızlar nerdeyse 1 ay olacak dikişlerimden bi kaç tanesi şiş dikiş düşmüş ama şiş ve ucu beyazlaşmış sanırım iltihaplandı ne yapmam lazım doktora gidemedim bebeği bırakacak kimsem yok en yakın zamanda gideceğim
elifsrbs Nevarebeka1 antibiyotiksiz geçer mi bilemiyorum ama kesinlikle her taharet sonrası rivanol (sarı su olarak da geçiyor) kullanmanızı öneririm doktorlar genelde bir tel batticon veriyor ama hiç işe yaramıyor ben her iki doğumumda doğum sonrası rivanol kullandım çok şükür dikişlerim kısa sürede düştü
Nevarebeka1 elifineylulu onu yapıyorum zaten canım hemen hemen her lavaboda dediğin gibi rahatlatıyor o
elifineylulu Nevarebeka1 onun dışında pek yapabileceğin bişey olduğunu sanmıyorum canım enfeksiyon olmuş belli ki ihmal etme doktor görsün mutlaka çok geçmiş olsun
AkklcC_ Merhaba , her lavabo ihtiyacı sonrası güzelce taharet yapıp , kurulayıp , saf zeytinyağ varsa elinizde sürebilirsiniz çok iyi geliyor .
Nevarebeka1 AkklcC_ zeytinyağını deneyeyim birde teşekkür ederim acaba ped taktığım için mi böyle oldu anlamadım baştan beri sisti ama bu ara çok rahatsız ediyor artık
deniz_063 Nevarebeka1 ped tahriş eder pamuklu bezi ütüleyip koyun bendede çok kaşıntı yapmıştı şişmeyi bilemicem ama siz genede ped kullanmayın havasız kalmasın geçmiş olsun
Nevarebeka1 Babya onada her zaman vakit olmuyor ki çocuk aglıyor hep tekim ama elimden geldiğince yaparım
elifsrbs Nevarebeka1 ama parol yanına antibiyotik de vermesi gerekirdi 😦 ilk gebeliğimde gebelik eğitimine gittiğimde ebe şiddetle rivanol kullanmamızı önermişti hatta pedinizde bile biraz dökebilirsiniz ağrınız şişme vs olduğunda demişti ben bir tek onun faydasını gördüm umarım sende memnun kalırsın
Nevarebeka1 elifsrbs bana vermedi nedense anlamadım arkadaşıma da vermiş ebeler de bişey demedi sadece kuru tut dediler
Aysu909 Nevarebeka1 aynı durum değil ama benimde ödem olmuştu. Dr sürekli kuru tutmamı her lavabo sonrası batikon sür muhakak dedi ve ped felan kullanma dedi. Pamuk kullan nemli tutma dedi. Yinede siz geciktirmeyin gidin dr. Geçmiş olsun.
Nevarebeka1 elifineylulu çok teşekkür ederim canım bişey daha soracağım tüy dökücü kullansam yakar jiletle de alsam korkuyorym nasıl temizlesem kendimi
elifsrbs Nevarebeka1 her iki doğumumdan sonra doktorum antibiyotik verdi sen bi başka doktora gözük istersen daha ilerlemesin 🌸
elifineylulu Nevarebeka1 jiletle alabilirsin canım korkacak birşey olmaz o bölgenin çok dibine yaklasmazsin bir problem olmaz dikişlerin duzeldikten sonra eski düzenine dönersin