Nevarebeka1 canım bendede aynı şeyy olmuştu çok yanıyordu kıvranıyordum resmen sonra doktoruma gittim o şişliğe iğne batırıp tüm iltihabı akıttı sonrada pansuman yaptı ve hemrn rahatladım sende en kısa zamanda git bi doktora o iltihap akmadan rahatlayamazsın malesef