curly_mom ML_11 bizim ki 21 aylık oldu artık bedenler de uymuyor ama bakıcım 😁 O emzirme önlüğü vardı bende hiç kullanmadım da 🥲 ama tabi biz pand3miden bi uere de çıkmadık siz çıkıyosanız işe yarar
curly_mom pandemibebegi evet yaa bi bakıcam ama kesin sever benim ki lego puzzle falan seviyo, e zaten tekerlekli her şeyle aşk yaşıyor, daha ne olsun 😂
Alminazli ML_11 oyun halısı degil ya yapboz gibi oln yer karosu alicam canim benim bebgim 17 aylik eger dönmeye ellerini kollarini ayaklarini hareket ettirmeye basladiysa koyabilirsin cok hoşuna gidio bebekelrin o halilar
curly_mom ML_11 😂 valla ben de kimselerin yanında emziremem diyodum ama şimdi maşallah 🤣 (tabi ki kadınlı ortamlarda 🥲)
MisirEkmegiiiii ML_11 yürüme arkadasi mükemmel, pijama takımı geliyo onlar da çok güzel gene alicam inşallah yetiştirim
Sedakcby ML_11 uykusuzluğu büyüdükçe görürsün 😅😂 benimki düzelmedi uyku problemi. Senin düzelir inşallah çok zor. 10 aydır aralıksız 3 saat uyuduğumu hatrlamıyorum