Sedakcby ML_11 uykusuzluğu büyüdükçe görürsün 😅😂 benimki düzelmedi uyku problemi. Senin düzelir inşallah çok zor. 10 aydır aralıksız 3 saat uyuduğumu hatrlamıyorum
Sedakcby ML_11 yani en azından benim durumum bukadar vahim 😅 diğer bebişleri bilemem tabi. Hayırlı sağlıklı büyüsünler yeter 🌼
Ervanurumm Geçen sene hamile hamile sıraya girip yürüme arkadaşı filan almıştım 100 TL ye şimdi 150 TL ye geliyor kızım çok seviyor ve yararlı almak isteyenler için fikir olsun 😄 Birde kışlık coraplarini seviyorum onlardan alacağım