pandemibebegi ML_11 Bence al dursun 2 ay sonra falan başlarsın göstermeye. İlgisini çeker büyük ihtimalle. Küçük ya elinde falan tutmaya calisiyordu kızım kemiriyordu arada. 😊 Şimdi sayfaları tek tek çevirip bakıyor.
curly_mom ML_11 ben de gidicem oyuncak tren var onu almayı düşünüyorum, bi de pijama takımı bulursam 🤔 Bi de zıbınlar güzel oluyor fakat bu sefer yok sanırım 🙄 Çok şey aldım ben bimden A101 den çoğu da işeme yaradı yanii 🥲
ML_11 curly_mom patikli takım falan var evet zıbın yok bu sefer benim ihtiyacım olan şey şuanlık emzirme önlüğü
ML_11 Balannesiiiiii bulunduğun yerdeki bim çok işlek biyerde değilse kalabiliyor öyle ama işlek biyer olunca hiçbişey kalmıyo maşallah bayanlarımız sabahın köründe çalışanlarla bir açıyo kapıyı 😅
curly_mom ML_11 bizim ki 21 aylık oldu artık bedenler de uymuyor ama bakıcım 😁 O emzirme önlüğü vardı bende hiç kullanmadım da 🥲 ama tabi biz pand3miden bi uere de çıkmadık siz çıkıyosanız işe yarar
curly_mom pandemibebegi evet yaa bi bakıcam ama kesin sever benim ki lego puzzle falan seviyo, e zaten tekerlekli her şeyle aşk yaşıyor, daha ne olsun 😂
Balannesiiiiii ML_11 hahaha evet kapıda kuyruklar olduğuda oluyor aslında yeni açıldı belkide kimse yerini bilmiyor 😂
Alminazli Ayy cocuk kilitlerinden bide o yapboz bebek halısı gibu olan seyden almam lazim ben yürüme arkadasi almistim yazin cok memnun kalmıştım
ML_11 Alminazli oyun halısını abim almış bana yine bimden yazın henüz kullanmadım ne zaman kullancamıda bilmiyorum 56 günlük kızım
ML_11 senamiray ben 1.5 sene A101’de çalıştım her perşemben en az 20 kişi oluyordu kapıda işlek biyerdeydi tabi buz gibi havada
Alminazli ML_11 oyun halısı degil ya yapboz gibi oln yer karosu alicam canim benim bebgim 17 aylik eger dönmeye ellerini kollarini ayaklarini hareket ettirmeye basladiysa koyabilirsin cok hoşuna gidio bebekelrin o halilar
Sedakcby ML_11 araba varya o geliyo onu alcam renkli küçük toplar bide tuşlu müzikli bi oyuncak var onu alcam gözüme çarpan başka şeyler olursa alırım 😂😂
Sedakcby ML_11 hahah cuma günü sabah bebeğimin aşısı var denk geldi yani yoksa hayatta sabah kalkıp gitmem😂 aşıdan önce bi uğrarım evimin dibinde hemen bim😂
Sedakcby ML_11 aa valla 😂 denk gelmişsem eğer alırım tabi 😂 aşı olmasa cikamazdim zaten eşim götürcek mecbur tek çıkamıyorum çocukla, 🥴