gmzlgzl çok geçmiş olsun, bir tanıdığımın bebeği doğduğundan beri kaka yapamıyordu, müdahale ederek yaptırıyormuş, öyle demişti. Ona da alerji dediler. Neye alerjisi olduğunu kendi sırayla keserek buldu. Kakao ve kuruyemişti onun mesela. Belki sizin hikayeniz de benziyordur, bilemedim..