Sevgili anneler bugün eşim doktorumuzla görüşmüş dediğiniz gibi bu aylarda yapılan testler güvenilir olmazmış. Doktorumuz 15 gün süt diyeti yapmamı istemiş. 15 gün sonunda kaka tahlili tekrar yapılacakmış ve ona göre bir tedavi uygulayacakmış. Ben bir tedavi başlar diye düşündüm ama süt diyeti sonrası tedaviye başlayacakmışız.