yerlersenietipuf Keremim27 Ogleden sonra 3 gibi gidicez. Sende lütfen sonuç alınca yaz buraya. Çocuklarımız aynı ayda arkadaş olalım 🥰🥰
yerlersenietipuf Keremim27 Ben pek anlamam ama doktor bişey söylemedi mi ya da kağıtta en az kaç olması gerekir gibi bişey yazmiyomu
Kereminannesiii Keremim27 yeni olduğu için düşük çıkmış olabilir 2 gümde iki katına çıkarsa gebelik vardır diyebiliyorum
yerlersenietipuf yerlersenietipuf Netten baktım şimdi de 5 negatif 25 Ve üstü pozitif olduğunu gösterir diyo. Ne kadar doğru bilemem. Doktor ne dediyse o önemli
Keremim27 yerlersenietipuf 5in üstünde hamilelik ama çok düşük gibi geldi bana Pazartesi tekrar kan vericem sende sonucunu alınca yaz mutlaka
yerlersenietipuf Keremim27 Bende gittim sağlık ocağınada çok sıra var Pzt gel dediler eşimle ozeldeyiz şimdi kan verdim 10 dk çıkar dediler bekliyorum
yerlersenietipuf Keremim27 özelde kan verdik 10 dkda sadece negatif mi pozirif mi ona baktılar pozitif dediler detay yok. Pazartesi sabah sağlık ocağına gidip detay ogrencem
Keremim27 İyi canım sevindim senin adına hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah irtibatı koparmayalım 😉😀
yerlersenietipuf Keremim27 İnsallah balım ben buralardayım 🥰 sende haber et mutlaka. 10 dk da pozitif negatif mi diye 50₺ verdik eğer detaylı istersek ertesi gün çıkar o da 70₺ dediler onu yaotirmadim nasıl olsa Pzt ogrencem diye
Keremim27 yerlersenietipuf tamam canım çok saol şimdi ben özeli aradım 200tl dediler ya sen İstanbul’da mısın