kubraanne Ben 🤷♀️ Kızım suyu çok seviyor bıraksan hiç çıkmaz kendi kuvetinde yıkıyordum ilk zamanlar annem ile birlikte tabiki ama şimdi banyoya sokuyorum birlikte eşim ile yıkıyoruz kolay oluyor dikişlerim sağ olsun ağır kaldırınca canım yanıyor genellikle o yüzden banyo daha mantıklı ya bu arada 3 aya gireceğiz kızımla