Kızım 5,5 aylık ve yaklaşık 1,5 aydır duşakabin içerisinde eşimle beraber yıkıyoruz. Sabunlandığında kayma riski olduğu için eşim deniz şortunu giyerek kızımızı kucağına alıyor bende yıkıyorum. Biraz bel ağrısı oluyor ama bu sıcak havalarda isilik olmaması için sık sık yıkamak en güzeli :)