kubraanne ben hep banyoda yikiyorum, kizimin kuvetini dusakabinin icine koyuyorum,duşa kabini ve banyonun camini kapisini kapatiyorum, kizimin kiyafetlerini felan hazirlayana kadar sicak suyu aciyorum iceri sicak olsun buhar olsun die, sonra kizimi alip banyoya kuvetinde file takili filesine yatiriyorum, oyle yikiyorum. Zaten yaz geldi geleli hergun ogle uykusuna yatirmadan once sokuyorum banyoya , oyle seviyoki suyu