Minnakkkkk sezeryan oldum ertesi gün eve gelir gelmez banyomu yaptım bant filan kullanmadım.doktorum yapabilirsin sıkıntı yok kesinlikle dedi sadece ameliyat yerini saç kurutma makinesiyle kuruttum kuru tutman gerekiyor dedi ora ne kadar kapalı durursa okadar gec iyileşiyor ben hastanede depend giymiştim doktorum onu bile çıkarttırdı orkid kullan o kısmı kapatma dedi gerçktende cok çabuk iyileştim.doktorum cok iyi bi doktordu zaten cok memnun kaldım 🌸