Minnakkkkk bantı ilk iki banyoda kullandım sonrasında hep normal ayakta yıkandım her banyodan çıktığımda pamuklu bir bezle iyice dikişlerimi kuruladım şuan oğlum 7 aylik hala her banyodan sonra iyice kurularım iyi bakmaktan zarar gelmez sezeryan yıllar sonra bile üşüdüğünde vs çok ağrı yapıyor diyorlar o yüzden dikkat ediyorum 🌸