Minnakkkkk Merhaba kizlar bir ay önce sezeryan oldm şimdiye kadar eczanede. Sezeryan bandı alıp yaptım banyomu şimdi sezeryan bandı olmadan yaoabilirmiyum bir ay oldu siz ne zmna kadar sezeryan bandıyla yaotinz banyonuzu
SeninAnnenBirMelektiYavrm Minnakkkkk ameliyatin 2. Günü çıkardım birdahada takmadım. İlk banyomu da bantsiz yaptım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Minnakkkkk Hastaneden eve geldim. Duş aldım attım bandı. Bir daha kullanmadım.
Nefeess İlk 1 hafta bantla yaptım kontrolde doktorum çıkardı ondan sonra normal hayatıma dusuma bantsiz devam ettim
Nur4026 Ben ilk banyoda sezeryan bandı kullandım sadece sonra hep ayakta duş aldım ben de 1 Ay önce sezeryan oldum bu arada :)
Rabiakaraa Ben hastaneden cikinca banyo yaptim bantsiz yaptim doktorum kapatmicaksn demisti. Hic sorun yasamadim
Atamom16 Minnakkkkk çok değil mi 1 ay ben 1 hafta sonra bantı çıkarıp normal duşumu aldım sadece lif kese falan çok değdirmedim doktorunuz bilgi vermedi mi bu konuda
Gunesay Minnakkkkk 5 gün bant kaldı. Doktor onu söktü başka da bir şeyle kapatmadı kesi yerini. 1 ay olmuş kesi yeri çoktan birleşmiştir.
ikibabybirmom Minnakkkkk 1 ay biraz fazla sanki ya ben 7. Günü çıkarmıştım doktor öyle demişti oyle yapmıştım neden 1 ay hep taktın canım bişey olur diyemi
YadeeeeeAsel Minnakkkkk 3. Gün banyo yaptım değiştirdim sonra taktım yenisini 1 hafta kullanmıştım ama su değdi mi çok acıyordu ya benim
ikibabybirmom Minnakkkkk İste 1 ay çok uzun süre bence çoktan iyilesmistir dikişlerin yani su gelsede bişey olmaz artik
Leylus Minnakkkkk bana hıc bant takılmadı doktorum acik bırakmıştı batikonla temizledim ve iz bırakmayan krem vermişti banyolarimida hep bantsız yaptım
ehlenmomyy Minnakkkkk hic kapatmadim ben yarayi doktorum hava alsin istedi kizardi. Oyle banyo yaptm. Fönle iyice kuruttum sadece bikac gun gazlibez koydum dus sonunda tenturdiyot surup