MelekSubasi işte bende bunu diyorum canım birnkisinin hatasıyla genelleme yapilama, çok iyi diye bı erkek doktora gittim bana düşük yapmışsın dedi yanlış laboratuar sonuçlarıyla , ve ben tesadüfen kadın doktora muane olmaya gittim orada öğrendim duusk yapmadığını ve ben o kadın doktora çok şey borçluyum benim hayatımı kurtardi