Brutal-Betty kadın’lar diye neden genelleme yapıyorsunuz ki? Bende erkek doktorla sorun yaşadım mesela hamileyken bana düşük yapmışsın dedi ve hayatımın travmasininyasatti şimdi bende bütün erkek doktorlar hiç biseyden anlamıyor desem nasıl olur sizce?
Sağlık bilimleri fakuktesi ebelik bölümü okudum. Sınıfımızda 70 tane kız 0 erkek vardı,
Hemşirelik bölümünde ise 66 kız 4 erkek vardı
Şimdi bizler başarısız mı oluyoruz? Ebelerin geneli , hemşirelerin cogu kadın şimdi kim daha anlamaz sizce? Bütün ebeler kadın o zaman onlara hiç guvenmeyin