cankizimmm Ennnna91 Olsun bende de yok gibi hissediyorum ama her gün yeni sebze ekliyorum yoğurt yemedi mesela hala yemiyor ne yiyorsa kardır diyorum
Balyanak_annesi Alpbeybi cay kasiginin ucuyla yedi belki oda offne zormuş bu ek gıda ya annelerimiz böyle ugrasmamislardir eski usul devam mi etsem diye düşünmüyor degilim
Yasemin38 cankizimmm yayla çorbası yaparak yoğurdu yemesini sağlayabilirsin canım😉yada meyveli yoğurt şeklinde
Yasemin38 Alyosun_annesi7 normal öğürmesi alışma süreci https://resimyukle.io/r/MvYR6bwaWX bu liste ile başlamıştık. Önce çatalla ezerek verdim sonrasında taneli ,püre falan devam ettik. Zorlamadan bebeğin isteklerine yaklaşımlarına kulak vererek ilerledik😉
cankizimmm Yasemin38 kaşıkla bir şey verince yemiyor mesela sebzeleri püre yapıyordum blw aklımda yoktu açıkçası ama yemedi maalesef mecburi blw yapıyorum aslında ben
Yazannesi1 Alyosun_annesi7 Ben hiç püre vermedim ilk günden pütürlü verdim çok şükür sıkıntı olmadı 😊 bence alıştırmaya çalışın büyüyünce daha da zor alışıyormuşlar pütürlüye 😕
Zlm Alyosun_annesi7 valla ben ilk tadimlarin bir kısmını halledince bizimle sofraya oturtup ağzına ekmek parçaları veriyodum şimdi butunde versem bisiyi cigniyo yada en azından ağzında çeviriyo bisiler yapiyo 😄
Alpbeybi Balyanak_annesi buharda haşlayıp vereceğim ben daha vermedim. Çok sert biz bile zor yutuyoruz. Elma ve armutu da haşlayarak verdim ben
ShineThunder Balyanak_annesi @Alpbeybi ben biraz rendeledim, biraz da eline verdim. Parmak boyutunda dikdörtgen şeklinde kestim ufak ısırıklar vardı ama bi parçayı büyükçe koparıvermiş, sanırım uca doğru incelen bi şekilde kesmişim bir tanesini ondan😅
Yasemin38 Alyosun_annesi7 rica ederim canım. Sebzelerle başladım haşlayıp çatalla ezerek verdim. Kıvamını duruma göre sütümle seyrelterrk yaptım tadımları. Çok fazla zorlanmadım çok şükür😊
Yasemin38 cankizimmm kaç aylık canım bebeğin. Dediğim gibi bebek kendini ifade edebiliyor aslında tepkileriyle bazen.
cankizimmm Yasemin38 6,5 aylık. Evet gerçekten öyle tadımlarda açtı ağzını mesela ama 2 gün sonra asla istemedi karıştırma işini de hiç sevmedi o yüzden sebzeleri tek tek blw yapıyoruz