Alyosun_annesi7 valla taş çatlsın 4-5 gün öğürmüştür onda bile çok öğürdü diyemem. Şoka girdi çocuk ağzında anne sütü dışında bişi var😅. Dişleri de çıktı. Şimdi bazen eline meyve filesi veriyorum bazen de meyvenin kendisini. Püre olrak yedirirken çok zorlanıyorım. Ama bir tabağa hem püre hazırlarım hem de parmak sebze/meyve. Püreyi de çok ezmem ve hep mama sandalyesine bir parça kouarım ellesin diye. Elleyip ağzına götürmeye çalışır. Uzun bir kaşığı benim yardımımla kendi kendine ağzına götürmeyi öğrendi, hala tadımlardayız ama güzel ilerliyoruz gibi. Annem arada elinle de ver dedi, bilmşyorum doğru mu yapıuorum ama arada elimle de ağzına veriyorum. Bugün sevmeye sevmeye yumurta sarısı yedirdim. Safım yüzü buruşuk ama her defasında serçe gibi açıyor o minicik ağzını.