cankizimmm Yasemin38 6,5 aylık. Evet gerçekten öyle tadımlarda açtı ağzını mesela ama 2 gün sonra asla istemedi karıştırma işini de hiç sevmedi o yüzden sebzeleri tek tek blw yapıyoruz
Yasemin38 cankizimmm zorlamadan tiksindirmeden ilerlemek en güzeli. Ne yiyeceğine sen karar vereceksin ama ne kadar yiyeceğine bebek kendi karar verecek😉
edaaydinm Alyosun_annesi7 blw resimli örnekleri tarifleri vs bebekbesini sayfasında var . Bide kızıma verirken acaba faydası nedir diye merak ettiğim şeyleri de bulabiliyorum . Bir bakın
edaaydinm Alyosun_annesi7 pütürlü gıdalara kolay geçiş için taneli çorba öneriyorlar çiğnemeyi gerektirecek meyveler verin eline yada bende bebekbesini den öğrendim 🤭😂😂
Alpbeybi nilimsi ben hiç çorba vermedim daha. Kaşığa ağzını açmadığı için arkadaşlarımdan tavsiye istemiştim, o şekilde yapıyormuş onlar. Ama ekmeği batırırsanız bence yer. Başlarda döker saçar ama zamanla alışacak 🤞🏻