Busra38 ben hamile kaldığımda. Beri emiyor Oglum hemde deli gibi herşey yiyen bir çocuk ama memeden vazgeçmeye hiç
Niyeti yok gece sabaha kadar memedeyiz ve bende artık yorulmaya başladım bi sürü vitamin ilacı kullanıyorum değerlerim baya düştü çünkü bebeğin mi emmiyor sen mi emzirmek istemiyorsun benim Öner’im şu bir kaç ay daha emzir hem bebeğin büyümüş olur bu süreçte mama için akşamları gece vermeye başla mesela yavaş yavaş bir kaç ay sonra zaten bebeğin normal herşey yemeye başlayacağı için sende rahatlatsın ozaman daha rahat kesersin ama tabi mani bir durumun var ise onun için bişi diyemeceğim