Busra38 bir teoriye göre hormonlardan dolayı sütte farklılık oluyor ama ishal öle bi kezlik değil bi hafta sürebilirmiş yoğun bi ishal değilmiş ve bebek emmeyi red edebilirmiş tadındaki değişiklikten benim Oğlum bu tadı sevmiş olmalı 😕dahada düşkün oldu