KubraHira Şöyle anlatayım sizde bana tecrübenizi anlatın lütfen dil bağı olanlarda emme refleksi olmaz veya az emer uzun süre ememez göğüs ucunu kavrayamaz benim kızım emmesine bir problem yok çok şükür kiloda vermiyor kilosu aşırı da değil dil bağı kilo kaybına yol açarmış şimdi kaç tip dil bağı vardır bilemem ama çok Yapışık değil dilini az çok oynatıyor şimdi iki doktorda özel hastanedeki doktorlar çok iyi ilgilendiler anlattılar burdaki yotumlardan sonra acaba doktorumu değiştirsem dedim doktorda bana çoçuk cerrahisine göttür dedi beklemekte sıkıntı olmaz dedi ama 2 yaşına kadarda bekleme geçmezse dedi o zaman zor oluyormuş şimdi size sorum siz emmede sıkıntı çektinizmi acaba yakalama refleksi nasıldı mesele emzik tutabiliyormuydu mesela bazı sesleri çıkarı yor artık benim kızım sizinki 4aylıkkrn konuşmaya çalışıyormuydu