tugba2511 kusura bakmayın bir aydır girmedim uygulamaya liv hastanesinde çoçuk cerrahisine götürdüm tek bir doktor var zaten ismini hatırlayamadım şimdi bizde de iki doktor gerek yok bekleyin 1yaşına kadar dedi ama çok pişman oldum kırklıkken yapsaymışım keşke doktorumuzda dedi var olan bir şey nasıl geçsin çok doğru hastalık değilki ilaç kullanalım geçsin tıbbi müdahale gerekiyor ama söyle birşey ben daha iyi emer diyordum memeyi eskisi gibi o engel sanıyordum ama değilmiş