25günlük kızım var doğumdan 5 gün sonra hastaneye gittim Çocuk doktorum dil bağı olduğunu söyledi dilini normalde iki gibi hareket ettiremiyor konuşmasına kekelemesine neden olurmuş 1. 2 yaşına geldiği zaman da cerrahi müdahale gerekiyomuş Başka bir doktora götürdüm oda aynısını söyledi bir yaşına kadar beklemen lazım dedi bu konu hakkında bilgi sahibi olan bana fikir verebilir mi nasıl bir süreç nasıl oluyor