BuzluKahve Ben memur değilim, işverenim. Bence memur maaşı çok düşük. Kurumumuzda çalışan öğretmenimiz 6.800 lira net maaş alacak Ocak 30’da. Evinin yakınında bir kreş. Yol, yemek masrafı yok, sigortası full yatıyor. Hocamızın atanıp da doğuya gitmesine hiç gerek yok o maaş için. Şu ülkede 10 bin lira alsa bile para değil. Paranın zaman değerini göz önünde bulundurmak lazım. Geçen sene 10 bin iyi paraydı şimdi değeri yarılandı. Birine iyi maaş alıyor dememiz için 15 bin kadar alması lazım onu da büyük şirketler beyaz yakaya verir ocaktan sonra. Memur yine fakir.