BuzluKahve siz nerde calistiniz ne kadar memur gördünüz de bu kadar rahat konusuyorsunuz. Kyk da memurum ilk atandigimda kykda kalan arkadaşlarım oo cok rahat edersin kanka dediler mesela gel gor ki işin aslı öyle değil. Kim 2 gecede bir evini birakip gidip orda kalmak ister kim sabah 8de baslayip ertesi gun 8 de nobetten cikip iki gun sonra yeniden nobete gelmek ister ve aradaki iki gunun birinde 8-5 mesai. Ha is sikiysa digerinde de mesai izni sonra kullan oluyor. Zaman zaman saglik calisanlarindan bile sıkı çalışıyoruz. Disaridan ahkam kesmek ne ala yaaa. Keske sağlık calisanlarimizin emeklerinin kiymeti bilinse hakki verilse söylemek istediğim sey kesinlikle onlarla ilgili değil. Ama insan bilmedigi islerle ilgili çokta konusmamali boş görünüyor çünkü. Haa bu arada aslında muhendisim ama ulkemiz sartlarinda muhendis olarak atanmak deveye hendek atlatmaktan zor.