iremyll BuzluKahve o 300 lirayı her ay almıyor biliyorsunuz değil mi ? Yeni doğum yaptım tek çocuğa sadece bir sefer 300 lira veriyor o kadar.Her Ay mı alıyor sanıyorsunuz
Fenty iremyll Evet maaşa ek her ay çocuk yardımı içinde para yatar. Ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum ama eşim asker her ay maaşına eşten ve çocuktan dolayı extra bir ücret yatıyor. Sizin dediğiniz doğum parası tek sefer alınan.
leopar BuzluKahve küçümseriz tabiki biz kira 2 bin , doğalgaz ve elektirik zam ki zaten 400,500 altı doğalgaz gelmez elektirik 200 ,5 bin maaş ve 2 çocuk ve üstüne vergi,zamlar sizce çok mu ? %100 istemek
Cheddar NeverGiveUp haksızlıklar karşısında yitip gitmiş onca üniversite, yüksek lisans mezunu öğretmen iibfli asgari ücretle çalışmak zorunda kalıyo hem de daha ağır şartlarda. O yüzden söylediğiniz yorum gerçekten insan onuruna aykırı.
PoyrazinAnnesi26 Cheddar ozaman neden insanlar okuyor şuan çocuklarımızı da okutmayalim kimse okumasın üniversiteler kapatılsın liseden çıkan ise başlasın asgeri ücretle madem bir fark olmucak niye okusun insanlar
Grlnl BuzluKahve eşim öğretmen hiç bir yardım almıyoruz 😂 7 yıllık öğretmen ve asgare ücretle ham maaşı arasında 800 tl var. Adam ben boşuna mı okudum diyor ?? Asgari ücrete verilen emekliye memura da verilmeliydi. Ülke de enf. Memura farklı asgari ücretliye farklı değil. Yağı bizde 130 a alıyoruz 😂
dinle_beni_bi Grlnl Ya asgari ücret alanlar at ile deve mi alıyor. Üstelik asgari ucrete zam gelince kimi işten cikaracaklar diye de psikolojik baskı var. Tamam herkes iyi bir ücret alsın. Ama neden sürekli asgari ücretli ile kiyasliyorsunuz. Memurlar tabi ki sessiz kalmasın ama sürekli asgari ücrete yapılan zam diyip durmayın. Hepimiz insanca yaşamak için güzel bir zam istiyoruz. NeverGiveUp
Sirinbusra Grlnl Asgari ücretle arasında ki farkı madem kucumsuyirsunuz esiniz istifa etsin asgari ücret li bir işe girsin . En düşük memur maaşı 6068 olmuş ki öğretmenler en düşükten almıyorlar . En az 7000 alıyorlar şimdi özel dersi falan hariç . Asgari ücretle arasında nasıl 800lira oluyor en az 2500 lira var arada . Ayıp ya yazık gercekten
Marinedeniz leopar o zaman herkese yuzde 100 zam yapilsin devlette calisanin ayricaligi ne ? Sizi bilmiyorim ama memur olarak calisip da isini hakkiyla yapan kisi sayisi o kadar azki hic bir ise yaramadan maas aliyorlar cogu ve hic bir zaman da maaslarindan memnun degiller
Esrautku geceuyumayanne1 evet yüzde 25 dediler ama az önce Tvde 2500den aşağı emekli maaşı kalmayacak dedi😅 hesaplayınca 2000 lira anca ediyor
Grlnl BuzluKahve ek ders almayan öğretmenler var çünkü. Ders saatini dolduramayanlar var. Ham maaş karşılığı çalışanlar var. Olay bence bu da değil. Gerçekten ülkede yapılan zamlara kariı hakkaniyetli bir zam yapılmalıydı. Asgari ücrete yapıldığı gibi. Onlara fazla yapıldı diye yakınmıyor kimse ama memur emekli unutulmamalı.
cikolatahurma BuzluKahve Ablam dağın başında bir köyde öğretmenlik yapıyor her sabah 6 da yavrusunun koynundan çıkıp 1 saatlik yola gidiyor kar kış kıyamette sabahlara kadar ders çalıştı atanabilmek için ve alınan zam asgari ücrete denk where is the adalet yani
1annecik leopar Maşallah memurların bilmediği her şeyi memur olmayanlar biliyor çok gülüyorum bu duruma 😅 Aklıma şey geldi geçenlerde bir arkadaş buradan “sağlık ocağında aşı yaptırmanız için tabi arayıp dururlar yaptıkları her aşıdan ekstra para alıyorlar” demişti. Sağlık ocağında hemşireyim mesela bunu burada ilk kez öğrenmiştim 😂😂
leopar 1annecik He bak işte 😂oda kesin çay gününde duymuştur yani insanlar bilmeden direk neler düşünüyor memurun bu ülkede 10,20 bin aldıklarını düşünüyorlar 😂fakir ve aç bizler haberimiz yok
Winnithepooh 1annecik sizin işi sizden iyi tanır bazı insanlarimiz ben böyle durumlarda beyni yok fikri var diyorum 🤷♀️
Grlnl dinle_beni_bi yaptığım yorumu asla anlamamışsınız. Tabi ki asgari ücrete yapılan zammı destekliyorum. Her kes güzel şartlarda yaşasın ama memurun da en az onun kadar zam alma hakkı olmalıydı. Arkadaşlar ülke de enf. Açıklanıyor aylık yıllık biliyorsunuz dimi? Buna göre zam veriliyor. Bu ülke asgari üc veya emekli ekmeği farklı fiyattan almıyor hepimiz aynı gemide çürüyoruz. Tabi ki memura öğretmene emekliyw verecek asgari ücrete verdiği gibi.
kirmizibasliklikiz_ dinle_beni_bi tabiki asgari ucretle kiyaslanacak memur o kadar okuyor emek veriyor kim bilir ne sartlar altinda okuyor. Maksat asgari ucret cook aliyor bu degil tabiki. Gonul ister ki asgari ucrette cok cok fazla olsun hatta zamlar kalksin herkes rahat bir sekilde yasasin. Ama asgari ucretle memurun aldigi maas arasinda da fark olmali bence. O yuzden insanlar isyan edip karsilastirmaya gidiyorlar. Bos yere mi emek verdik diyorlar. Yoksa gonul ister tabiki herkes yuksek yuksek maas alsin
1annecik Grlnl Tabii ki 😂 aşıya gelmeyen olursa arkadaşlarla birbirimize aşı yapıyoruz para almak için 🤣🤣 (şaka amaçlı yazdım umarım bunu ciddiye almazlar)😂
Srpmzcn19 Deletedmom636262 kız polisler üvey evlat zaten. Yardım olsa bile bize vermezler boşa parmaklarıni yorma 🤭😂
Deletedmom636262 Gryffindor evet oldu ağzı olan boş boş konuşuyor bilmiyor siyaset yapıyor yapıyor anca
dinle_beni_bi Grlnl anladim sizi. Ama asgari ücret de çok iyi değil onu demek istiyorum. Ve iş kaygısı işsizlik kaygısı da cabası.
leopar Goktugmom_ hangi memur asgari ücretin bir katını alıyor şuan onu diyin bence 🙏🏻Var hatta kendi gözümle gördüm
snyck Goktugmom_ asgari ücretin altında mi almalı peki tabi ki fark olacak adı üstünde asgari ücret yani ilkokul mezunu da aliyor hic okumayanda alıyor memur dediğin en az üniversite mezunu bunun 2.üniversitesi formasyonu yüksek lisansı kpss si var döktüğü paralar ve emekler var herkes memur olabilir kolaysa… ülkede herkes rahat geçinebilmeli ama memur maaşı tabiki astral ücret altı olamaz o zaman ben hicbir öğrencimi üniversite okuması için ikna edemem okulda tutamam
Gryffindor Deletedmom636262 Kaç yapmışlar ? Ne yardımı alıyormuşuz acaba ya eşim polis yardım falan görmedim ben😄
leopar dinle_beni_bi 38 TL di bizim. 😂2 çocuk 80 diyelim bizimki tabi ilk doğduğunda 500 aldım bak. 😂😂ömürlük