Adababy Nik_mik_yok al işte olmuş mis gibi. Katlarının arasına bol kremşantimi sıktın canım kalın olsun diye dışıda pastacı kremasımı
Nik_mik_yok Adababy içi de , dışı da pastaci kreması. Aralara surme yaparsan çok ince olur ,hoş gözükmez . Kremsanti torbasının en kalın ucu ile top top yaparsan güzel oluyor.
Nik_mik_yok Bak bunu da oğlumun doğum günü nde yapmıştım. Buda çok güzel oldu. Bunun üzerindeki gibi top yaparsan ince olmaz
Kardelen12 Nik_mik_yok merhaba kaç tane kedi dili kullandığın acaba eşimin doğum günü için yapmayı düşünüyorum da😇
Winnithepooh Nik_mik_yok merhaba bu harfi nasıl yaptınız acabq ne ile pek beğeniyorum bu tarz olunca kızınız için yaptığınızda güzel olmuş vallahi bravo bende 1 yaşında bambam pasta yaptrdim minik 6 kişilik 2 yıl önce 100 tl idi uygun dedik bu sene dino konsept yaptim ve maket pasta kartondan kendim yaptim yemelik normal pasta aldik vallqhi bu senede böyle yaparım nasipse sanirim 🤣
Nurcan03 Adababy bence ilk sefer için tek kat yapmanız daha mantıklı. Ama yapılmaz bir şey değil. İçine kremşanti tavsiye etmem.
Tugbasahinko Adababy zaten gorseldekı pasta cıdden cok kotu yapılmmıs bunu bı pastacı yapamaz mumkun degıl bu pastaya bakp o fıyat evet cok ama genel olarak pasta fiyatları ucuz degıldır aklınızda olsun🥰
Alaranaz Adababy aynısını kendi nişanımda yaptım hiçte zor olmadı.Hazır kek kalıpları almıştım içine krema meyve dışını krem şantiyle kaplamıştım kolay bi pasta yapabilirsiniz bence
cemreninnannesii Adababy bu pastada bir şey yok kremşanti sürmüş tamam pastanelerde gözünü açtı yuh artık yani ben kızıma 12 kişilik unicornlu pasta yaptırdım üstelik şeker hamuruda var 150 tl. Bence sizde evde yapın çok kolay görünüyor
Tugbasahinko cemreninnannesii siz baya bi uyguna yaptırmıssnız kımse o pastacı sakın elınızden kacırmayın 😊 suan bız 150 tl ye cıkolata yada hamur alamıyoruz
Duyulurum Nik_mik_yok elinize sağlık çok hoş olmuş. Kullandığınız hazır pastacı kreması pişirilerek mi hazirlanandandi yoksa çırparak mı? Ben çırpılandan almıştım memnun kalmadım
Nik_mik_yok Duyulurum cirpilarak kullanilan krema. Kremsanti bin bı tık kıvamlı hali. Diğer attığım pastanın kremasını kendim yaptım ama
Gzdzeynep Adababy naked pasta diye geçiyor. iki katlı yapmak içinse ben netflix de bir yarışmada görmüştüm içine uzun kürdan koyup üstteki katı alttaki kata sabitliyorlar pastanın ortasından o şekilde sabitleyebilirsiniz.