Winnithepooh pandispanya yaptım dikdörtgen borcam da. E harfi kolay zaten şansıma ,dönme olmadığı için .boyundan bı şerit çıkardım . Kalandan da yan çizgileri . İkiye kesip aralara da krema sıktım.kremasini kendim yaptım ,nefis yemek tarifleri nden bı terifle. Gayet kolay aslında . Pastalara para vermeyi bende sevmiyorum 😁 kendim yaomayi seviyorum