Adababy naked pasta sanırım ama fazla sıvanmış. Bende kendim yaptım doğum gününde. Hazır pasta tabanı ve pastacı kreması aldım .kremsanti ile olmaz sanırım ,pastacı kreması daha yoğun , her markette var . İçine damla çikolata koydum ,muzlu sevmiyoruz. Altına bı tabak ,üzerine supla koyup ,döndürerek sıvadım. Katların arası kalın olsin diye kremsanti torbası ile sıktım. Yoksa incecik oluyor. Süslemesi size kalmış . Birde görsel bırakıyorum 🥳
