
Selam kızlar, çarşamba günü kızım 1 yaşına giriyor, ama pastasını hem kendim yapmak hemde pastanelere gereksiz (360-400 ₺) saçmak istemiyorum. Bu pastaı sosyal medyadan 4-5 yere sordum 400 tl dedi oturduğum civardaki pastanelerde 360 dedi hiç bişeyi yok şeker hamuru yok sadece içine muz kremşanti vs koyulcak. Ben bunu nasıl yapabilirim fikriniz varmıdır acaba aslında yapabilirim ama doğum günü o ailelere gelecek sadece rezil olmak istemiyorum 🙂