Deletedmom00881 40 ı çıkana kadar kolanın asidi gidene kadar içmiyor dum diğer baklagiller mis baharatmış hiç kismadim aynı şekilde yememe içmeme devam ettim çünkü nasıl alıştırirsan öyle gidiyor yemeklere kimyonu bi miktar fazla at şükür gaz sıkıntısı hiç çekmedik 7 ocakta 4 aylık olacağız