Benim kizim gazlı bı bebek değildi. Ama gaz yapacak bişey yedim içtim mi hemen felaket gazi olurdu. Çok canım çektiği için iki kez yarım su bardağı içmiştim. Onda bile çok gaz yapti. 7-8 aya kadar bir daha ağzıma sürmedim. Fasulye, mercimek vs hiç yemedim. Çok canınız çekerse az bişey için içinizde kalmasın diye. Fazlası gaz yapar yine siz sıkıntı cekersiniz