Minik1anne Deletedmom00881 bende içiyordum bı sorun olmadı hamileyken de içmiştim çok şükür sorun yaşamadım 😂
LavininAnnesii lanadelmiyav ya yanlış anlama ama burda herkes “çok düzgün”🤦🏻♀️Hiçbiri asla yanlış bişey yapmıyomuş gibi geliyo artık bana ondan şaşırdım😂yoksa içebilir yani benim açımdan sorun yok😂
lanadelmiyav LavininAnnesii Haa Ya öyle düşünme aslında. Herkes daha bilinçli eksiye nazaran. Ve iyi niyetle karşıda ki anneye de tavsiyelerde bulunuyorlar.
Deletedmom00881 Mom54554 3 aydır çok dikkat ettim bebe yinede gazlıydı yeter dedim dün bastım yemeğe baharatı bu günde kola içtim
ofkelisirin Deletedmom00881 kimyon çayı iç hem snei rahatlatır gazını alır o zaman zarar olmaz çok ben öyle yapıyorum arada içiyorum kola 🥰
sademinannesi Deletedmom00881 ilk 3 ay herşeye dikkat ettim sonrasında etmedim çok gazlı bir bebekse zaten su bile içsen gaz oluyor Allah’tan bizim öyle gaz problemimiz yoktu canın çektiyse iç tabi😀
LavininAnnesii lanadelmiyav ya evet bazen gerçekten çok şey öğreniyo gibi hissediyorum çok faydalı oluyo tecrübeli annelerden tavsiye almak ama bazen de çok kırıcı yorumlar okuyorum aşağılayıcı tarzda filan. Bana yapılmadı ama ne biliyim burda yanlış bişey yapanın da söylemediğini gerçekçi olmadığını düşünüyorum hatta
Dilaylaa Kız herşey gaz yapıyor ona bakarsan benim kızım kolikti . Ne yicem ben diye düşünüyordum neyseki emzirme süremiz kısa sürdü 😅 içmişssin artık afiyet bal şeker olsun yapacak bir şey yok 😘
elifmom2 Deletedmom00881 valla kola içmeyi hİç bırakmadım fasulyede yedim mercimekte içtim her bebek farklıdır benim bebeğime cok etkisi olmuyordu gaz problemi cok yaşamadık ama sizde artık 3 ayı gecmişssiniz bence bişey olmaz
Deletedmom00881 Banu- ayyy öyle mi bebeğim zaten gazlı, ama dayanamayıp içtim abartmışmıyım gerçekten ☹️
Banu- Deletedmom00881 biraz ama belli olmaz dedim ya bakarsınız etkilemez. Durumuna göre. 3 aylık zaten gazı yüksek ihtimal azalmıştır. Bi bakın çok etkilemezse az az içersiniz. 🌺
Alparslaninannesii Deletedmom00881 bende içiyodum o zamanlar için rahat etmezse canım kimyon çayı iç istersen ama büyümüş bence artık alışsın ya o da 🥰 bende ilk 2 ay hep kısıtladım kendimi sonradan da saldım valla ne olursa yiyorum ama hep kimyon çayı içtim 4 aya kadar bişey olmadı çok şükür kolaya da bayılırım ben ilk 2 ay çok zorlanmıştım içmemiştim hiç😂😂
Deletedmom00881 Alparslaninannesii kola sigara çok seviyorum, sigarayı direk başladım doğumdan sonra çünkü 9 ay ağlayarak geçirdim sigara yüzünden