Pertingeniniz benim kızım da hazır aslında ama ben hazır değilim bir de çok soğuk yaşaıdgımız yer hasta olur halı temizliği vs yapamam sürekli o yüzden 2 3 ay daha bekleyeceğim biraz hava ısınana kadar. Ben 1 yaşına kadar sleepy kullandım sonra hep molfix kullandım başka bez denemedim hiç şimdi bi denemeli alacağım sıkıntı olmazsa devam ederim inşallah