YorgunAnneyimvesselam57 karar aşaması çok uzun mesele 😃 gurbetteyiz kızımız hastalıktı şuydu buydu derken evde büyüdü hep zaten kimsemiz de yok yalnız bir cocuk olmasın dedik hem burdan yerleşik bir hayata geçene kadar ikiside büyümüş olur diye düşünüp karar verdik kızım 1 yaşındayken düşündük hemen hamile kaldım. Zorluk kısmına gelince ilk cocuga göre iş değişir ben aşırı zorlanıyorum kızım fazlasıyla hareketli 2 erkek cocuguna bedel diyebilirim. Bebeğin bir zorlugu yok kızımın 2 yaş sendromu bebeği kıskanması sürekli ona zarar vermeye çalışması yani hiç gözünü ayırmayı çok dikkat etmek gerekiyor. Bir de tabi eş konusu da önemli bir faktör çok şükür eşim yardımcı oluyor her şeye yeri geliyor yemek bile yapamıyorum işten gelip kendisi yapıyor zaten öyle olmasa 2. Cocugu düşünmezdim. Yani bunu sizin hayat tarzınız çocugunuz eşiniz kendi isteginiz vs belirliyor şartlar uygun değilse beklemek en mantıklısı. Ama şu da var eğer kesinlikle bir 2. Cocuk düşünceniz varsa bunu çok ertelemeyin çünkü cocuk 4 5 yaşına gelene kadar rahat edemezsiniz ne kadar ertelerseniz o rahatlık düşüncenizdd o kadar ertelenir çünkü 2. Olunca birincide hali bile mumla arıyorsunuz 😃