Günaydın kızlar 🌺 bez fiyatları malumunuz uçup gitti 😔 biri 2 aylık diğeri 2 yaş kızçelerim var 2 bez bir de mama eklenince ayın sonunu göremiyoruz hiç özellikle geçen ay baya zorlandık hepsine neredeyse %70-80 zam geldi. İkisine de molfix kullanıyorum ama en azından 2 yaşındaki kızıma daha uygun bir bez alayım diyorum zaten 2 3 ay içinde tuvalet egitimine başlayacağım havaların biraz ısınmasını bekliyorum. Fiyatı gerçekten makul olup kullanıp memnun kaldıgınız bez var mı? Reklamlarda bebem natural görüyorum fiyatı da baya iyi ortalama 1.50ye geliyor tanesi kullanıp memnun kalan var mı? Ya da bu bim a101 bezleri falan nasıl?