sanis61 atak öncesi bizimde rutinimiz buydu. Dans, babaya iyi geceler deme vs. Ama atak haftası olduğundan beri pek işe yaramıyor şuan. Azimle yapmaya devam ediyorum unutmaması adına. Dediğiniz gibi uyanınca bir şekilde geri uyutuyordum ama şuan öyle değil maalesef 🤦🏼♀️