Hilalyildz sanis61 atak öncesi bizimde rutinimiz buydu. Dans, babaya iyi geceler deme vs. Ama atak haftası olduğundan beri pek işe yaramıyor şuan. Azimle yapmaya devam ediyorum unutmaması adına. Dediğiniz gibi uyanınca bir şekilde geri uyutuyordum ama şuan öyle değil maalesef 🤦🏼♀️
Hilalyildz Bir_prens_bir_prenses bende tam uyutuyorum daldı diyorum bir uyanıyor ki beşiğinde olmasa düştü falan sanırım o derece bağırarak. Kucağıma alıyorum piş pişliyorum hemen kesiyor sesini. Tabi uyanmış oluyor 🥲 bı değişik bu yeni nesil
elifmom2 Hilalyildz hayır sadece gündüz uykularımız bozuldu geceleri iyi yine eskiden gündüzde kesintisiz 2 3 saat uyurdu şu an 10 20 dk şeklinde ve her teprenme sesine uyanıyor korkuyor uykusunda ne yapcaz bilmiyorum atak mı yoksa böylemi devam edecek bilmiyorum
Hilalyildz elifmom2 Bizim hiç gündüz 2-3 saat uyuduğu olmadı 🥲 en fazla 50 dakika uyuyor, umarım eski düzene dönebilirsiniz🙏
Hilalyildz escmrk gece 2.30 du uyuduğunda zaten 4.20 de tekrar kalktı 7 de bidaha ve 9da bidaha sonra da huysuzlanma zamanımız başladı ve sürekli mızmız ne kucakta duruyor ne yattığı yerde nasıl kaptım dışarı çıktım hatırlamıyorum bebek arabasında uyudu daha sonra, siz?
escmrk Hilalyildz 3buçyk gibi uyudu 6da uyandı 7buçukya tekrar uyudu, 8buçuk,10da emdi uyudu 12de kalkınca arkadaşıma gittim biraz o baktı uyuttu, akşamüzeri kaynanama bıraktım 1 saat uyudum. Üstümde filler tepinmiş gibiyim şu an
escmrk Hilalyildz kız gece benimki uyudu bugünde gayet sakin çok güzel uyuyo nasıl böyle oldu anlamadım
Hilalyildz escmrk inanır mısın dün gece benimki de uyudu dinlenmişim, bugün de düne göre daha sakindi 🧿
Meyracukurmaraz 4.ay atağı bitti ohh dedim aslında diyemedim diş başladı. 4.ay atağına kurban olayım ben. Atakta en azından ataktan ağlıyo diyodum şimdi canının yandığını izliyorum. O bitiyo o başlouo yani kızlar hiç bitmiyor diş bitince de eminim başka bişey başlar. O yüzden kendimizi alıştırmamız lazım galiba Ben işlerin bu hallerine 😂