Deletedmom_41 ilkbahar Ay boyle ayrintiya inince obsesif gibi goruncez ama yemesek daha iyi gibi 😁 en iyisi balik dicem onlarda deniz pisligi ayy ne yiyecek bu adamlar 😁😁😁
ilkbahar Deletedmom_41 içeriğini düşünmeden koklamadan midesi ne alırsa yiyecek🤦♀️🥴 aksi takdirde günümüzde temiz gıdaya ulaşmak çok zorlaştı😶
Nureylul dominantteyze annem iki önce bimden aldığı hindi etinden zehirlendi tarihide vardı daha dedi
Smali dominantteyze canım bide bildiğim kadarı ile et ve tavuk urunleirne siskin görünsün diye jel sıkıyorlar
YorgunAnneyimvesselam57 Ben bimde daha once calistim ne etini qlirim ne tavugunu nede yumurtasini almam yemem cocugumada yedirmiyorum
dominantteyze YorgunAnneyimvesselam57 mEcbur alıyorm köfte herşey çok pahalı ama kötüdür tabi bliyorm
sokomel tavuk çok tehlikeli ben çok zehirlendim tavuktan tarihi olmasına rağmen 😅 siz içinize sinmediyse kokusu yemeyin.
Derinsart dominantteyze yemediniz mi? Kokuosa kesin bozukmuştur ben öyle zehirlendim bozuk tabukdan yani ve inanın aşırı kötü o tavuk zehirlenmesi senelerce de tavık yiyememiştim korkuma ins yemediniz
YorgunAnneyimvesselam57 dominantteyze yer yemez bagursaklarini bozuyo cocugun karnindaki sesi ben oturdgum.yerden duydum yani
Derinsart dominantteyze 6 saate kadar zaehirlenmeler olabilir diye biliyorum ama sanki tavukda daha hızlı belirti veriyor olsa kusardınız bulantı falan olurdı biz cok hatırlamasamds öyle uzun saatler sürmemişti ailecek her birimiz bi köşede ayy allah korusun