Deletedmom_41 ya bi de tavuk her pisliği yiyen bi hayvan onla da acaba ilgisi var mı kokusunun 🥴 bi keresinde eşimle arkadaşı gübresinin önünden geçerken arkadaşı şu tavuk gübresine baksana ya leş gibi kokuyo bu tavukları nasıl yiyo insanlar demiş, ben çok tavuk yiyorum vazgeçiyim diye eşim bana da söylemişti arkadaşının dediğini, ama napıyım içim almıyo diğer etleri 🥴 o zaman aklıma da gelmişti annemlerde de vardı eskiden tavuk herşeyi yiyodular bi tavuk kesiyodular iç organlarının bazılarını diğer tavuklara veriyodular onu da yiyodular 🤢