dominantteyze evet çok haklısınız bin falan diğer marketlere oranla biraz daha uygun.bu dönemde insan artık 2 liranın hesabını yapar oldu ama kötü bir şey yiyeceginize hiç yemeyin bosverin.Benim eşim de et hastası ama artık sebze sevdirmeye baslicam el mahkum😁