Merhaba, doğum yaptıktan sonra 3 gün hastanede kaldım eve geldiğimde kaşınmaya başladım. Doktor kweleda losyon verdi ama onunla geçmedi sonra Wilkinson pomad verdi onu da kullandım fakat tek tük tekrar kaşınmaya başlayınca korktum burda birisinin önerisiyle laviaderm scabit losyon ve şampuanını aldım. Şu anda kaşıntım yok çok şükür gitti pislik şey. Emziren anneler ve bebekler için kullanılabilir. 7 24 destek hattı yardımcı oluyor bilginiz olsun