biryazmasali doktor yanlış yapmış yada onlar sürmek istememişler. Tüm aile tedavi olmalı kaşıntı olmasada. Ve uzun süreki temasta bulaşıyo kıyafeti giymek yada dürekm cilt temasında yada oturulan yerde uzun oturma sonrası aynı yere oturmayla. Dışarda gezilebilir tabi ki ama misafirlik yapılmaması gerek. Biz tüm arkadaşlarımıza söylemiştik misafirliğe çağıranlara öyle gitmedik evede kimseyi kabul etmedik. Eşim 1 ay ücretsiz izin kullandı ama sonrasında devam etti işe