reyhannnn Tıp fakültesine yönlendirdi gittiğim dermatolog ama orada da öğrenci oluyorlar genelde teşhis kötülükten doktor vardı kontrole gittiğimizde öğrencilerdi sanırım iki bayan vardı telefon flaşıyla bakıp test bile yapmadan geçmiş dedi ben kafasının içinde ve koltuk altındakiler geçmedi ve yeni çıkan var dedim o vücudun alerjik tepkisi dedi gönderdi sağlık ocağı doktorumuza sordum önerebileceğiniz bir ilaç varmı vilkinson losypn dedi ama yorumları işe yaramadığı yönünde ne yapacağımı şaşırdım artık