Deletedmom789 Aslında bizler bebeklerimiz için ne iyi gelecekse, hangisi ona çok yarar ve fayda sağlayacaksa onun üzerine yoğunlaşırız. Bilmediğimiz bilgilere de bu sayede ulaşırız. Deneyimlerden, denenmişlerden, gördüklerimizden, yazılmışlardan.. Her ne kadar “ouw çok korkunç, ay yok hayatta inanmıyorum ) dense de bunun maneviyat bir gücü var ve o kadar yüksek şifa barındırıyor ki… Kendimde gördükten sonra ve bebeklere de önerildiğini araştırdıktan sonra, neden bu güçten o da faydalanmasın?
Bebeğe bunu neden yapıyorsun ki denmiş yukarda :) bu bir işkence değil, bu bir ona rahatsızlık verecek bir durum değil.. Her şey onun ve onların iyiliği ve sağlığı İçin… Ben burda ‘kulak delinmesine’ gelen enteresan yorumlara karşılaştım, bu hiçbir şey değil :)
Bu aslında yaptırmayı düşünen annelere özeldi 🌸