pandemibebegi minniegibi-amadegil Hacamatla pis kan atılıyor diye biliyorum da. Bebeklerde zaten pis kan ne arar diye düşündüm. Ne bileyim ben cesaret de edemezdim doğrusu. Herkesin kendi tercihi tabi. Bebeğiniz mutlu siz mutluysaniz sıkıntı yok
minniegibi-amadegil pandemibebegi Hamileyken aldığımız ilaçlardan, vurulan aşılardan, yediğimiz hormonlu yiyeceklerden.. Bebek dünyaya tertemiz geliyor ama temiz kalabiliyor mu.
pandemibebegi minniegibi-amadegil Haklisiniz o konuda elimizde değil o tip seyler oluyor muhakkak. Ama Peygamber efendimizin zamanında ilaç aşı hormonlu yiyecek vs bunlar yoktu. Bebekler için de sünnetse bu o zamanlar da yapılıyor demektir. O zaman böyle şeyler yoksa demekki bebek temiz kalmiyor diye yapılmiyordu. Amacım sizi yargılamak değil bilmediğim birşey varsa öğrenmeyi isterim.
2guzelinannesi pandemibebegi peygamberi doneminde asi vs yoktu ama veba vb salginalrda varmis hatta ozaman hadisi serifte var salgin hastalik olan yere girmeyin cikmayin da diye . Vucuttaki pis kan atilmali ve bu cok faydali Peygberimizde faydali olan herseyi onerirmis . Benim kuzenimin oglu 1 yasinsan sonra yaptirdi . Ve iyle bir piskan pihtili kan cikmiski cok sasirdik demisti. Asida yaptiriken igne giriyor vucutlarina o agir metallerden arindirilmak gerekiyor aynu aciyi veriyordur hacamat oyuzden caninacir diye soyluyosaniz inanin dua ve cok guzel sekilde yapildigi icin bebek melek gibi oluyor. O donemde kuzenimin oglunun cok sakinlestigini ve hacamattan sonra kelimesinin arttigini algisinun dahad acildiginu soylemisti
ReisinKizi Bebegimm1 evet dediğiniz gibidir büyük ihtimalle huyu böyle. Ben en çok morluk gider mi hacamatla onu merak ediyorum. İnternette gider yazıyor ama bunun için yaptırana rastlamadım hiç
Bebegimm1 ReisinKizi onu burda biri bana demisti hacamat yaptir gecer diye sonra dusundum. zaten asla yaptirmam da. e normal de zaten gecicek.neden durduk yere bebegimi huzursuz edim dedm birde normal yetiskin insanlara yapilan gibi mi oluyor hiç izlemedm ama iz kaliyor diyenler de var.hacamat sunnettir ama ben bebeklere cocuklara dogru bulmuyorum bir kac seneye geçer bence hiç telaş yapmayin derm
_bahar_ ReisinKizi hayır gitmiyor ben yaptırdım benim kızımda da var Mongol lekesi ama bir defa yaptrdim belki bir kaç defa da geçer
_bahar_ minniegibi-amadegil bende 6 aylıkken yaptırdım kuyruk sokumu dan hiç anlamadi bile çok kolay oldu
Melek-3434 minniegibi-amadegil benim oğlumda persintilde ortalamanın altında boyu inşallah fayda görürsünüz bizde araştıralım buralarda varmı hacamat yapan
Duru-ddd UmitBusraAysima 8 aylık bebeğim bağırsak tepkili alerji dediler çok huzursuz sürekli ağlıyor uyumuyor . Uyutuyorum tam koyacam uyanıyor sürekli hacamat faydası olurmu ?
UmitBusraAysima Duru-ddd alt komsumuz hacamat yapıyor, baya bilgisi var. Ona bi sorayim size öyle bilgi veretim olurmu ?
UmitBusraAysima Duru-ddd faydası olurmuş canım şuan beraberiz komşumuzla ona sordum her şekilde şifası var hacamatın ve rahatlar çocuk dedi. Yalnız çevrende yapan temiz birisi varsa iyice araştırıp yaptir canım
minniegibi-amadegil elfhuma19 Bebeklere, yetişkinlere yaptıkları gibi bir işlem yapmıyorlar. Sırtına ve kuyruk sokumunda genelde iki çizgi oluyor, o kadar. Ne kaşınma ne acı hiçbir şey yapmıyor. O kadar ufak ki ikimci gün o iz kayboluyor