Kerziban Peygamber Efendimiz yaptırmış, yaptırın demiş. Şifa hiç olmaz mı..
(Yapılırken Ayetel Kürsi, Nas Felak okumakta fayda var) Manevi bir ilaçtır. Bak nasıl örnek vericem, benim 2 yıldır çekmiş olduğum bir ağrı var. Ağrının nerede olduğu belli ama neyden kaynaklandığı belli değil. 7 diş doktoru, 2 fizyoterapist, 2 KBB gördü. Bizden kaynaklı değil dediler, her bir bölüm.. 21 Aralıkta hacamatı oldum ertesi gün, boynumu eğdim (her sabah ağrıyla yatar, ağrıyla kalkardım) ağrı yok. Nasıl ya dedim sağa eğ, sola eğ, ağrı yok.. Bildiğin şuan fıtığıymış osuymuş busuymuş resmen vız geldi.
o yüzden şifa İçin sünnet için yaptırıyorsun. Çok iyi geleceğine İnan gerçekten