Begonvil1 20 aylık..
Ben kendime yaptırdığım da çok faydasını gördüm. Bebeklere de de çok faydası varmış. (6 aydan sonrası) o faydalardan yararlanmak istedik. Çok iyi geçti sıfır huzursuzluk, sıfır yaramazlık..
şuanda bile etkisi var. Gün içinde ağlayan çocuk, şuan evde gülerek koşuyor :))
Boy uzamasında da faydası varmış. Bebeğimle alakalı bu konudan muzdaribim. İnşallah faydasını göreceğiz bakalım 😊